Rozmaitości
          pl   en
Technologia automatycznej identyfikacji przy pomocy fal radiowych RFID to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w sektorze handlu detalicznego. Wdrożenie tego rozwiązania pozwala zoptymalizować obszary prowadzonej działalności związanej z handlem detalicznym. 
Nowe technologie mają przede wszystkim ułatwiać codzienne funkcjonowanie. Pozwalają też zapanować nad chaosem komunikacyjnym, prawidłowym gospodarowaniem dobrami, usługami i zasobami, ale co najważniejsze stanowią idealne rozwiązanie przynoszące oszczędności nie tylko czasu, ale i pieniędzy. Jednym z rozwiązań spełniających wszystkie te warunki jest technologia RFID.
Budowanie długotrwałych, solidnych więzi z klientem to podstawowy proces wspomagający działalność firmy. Ma to znaczenie nie tylko dla podtrzymania kontaktu z potencjalnym klientem, ale również stworzenie dobrego wizerunku, który przyciągnie wszystkich pozostałych. Wszystko to sprawia, że nasza firma ma przewagę nad konkurencją, rozwija się, a tym samym generuje jeszcze większe zyski. Realizacja całej tej strategii możliwa jest dzięki systemom informatycznym CRM.
Etykiety umieszczone na produktach to najlepsze źródło wiedzy o ich przeznaczeniu, dacie przydatności, charakterze produkcji oraz wielu innych informacjach niezbędnych dla prawidłowej dystrybucji.
Kod kreskowy to już od wielu lat jeden z najpopularniejszych sposobów kodowania informacji o towarach. Umieszczony na etykiecie może zawierać cały szereg informacji począwszy od daty produkcji na przeznaczeniu i sposobie przechowywania kończąc. 
Drukarka etykiet stanowi podstawowe urządzenia wyposażenia niemal każdej firmy. 
AX: