pl   en
Technologia automatycznej identyfikacji przy pomocy fal radiowych RFID to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w sektorze handlu detalicznego. Wdrożenie tego rozwiązania pozwala zoptymalizować obszary prowadzonej działalności związanej z handlem detalicznym. 
Etykiety umieszczone na produktach to najlepsze źródło wiedzy o ich przeznaczeniu, dacie przydatności, charakterze produkcji oraz wielu innych informacjach niezbędnych dla prawidłowej dystrybucji.
Nowe technologie mają przede wszystkim ułatwiać codzienne funkcjonowanie. Pozwalają też zapanować nad chaosem komunikacyjnym, prawidłowym gospodarowaniem dobrami, usługami i zasobami, ale co najważniejsze stanowią idealne rozwiązanie przynoszące oszczędności nie tylko czasu, ale i pieniędzy. Jednym z rozwiązań spełniających wszystkie te warunki jest technologia RFID.
Kod kreskowy to już od wielu lat jeden z najpopularniejszych sposobów kodowania informacji o towarach. Umieszczony na etykiecie może zawierać cały szereg informacji począwszy od daty produkcji na przeznaczeniu i sposobie przechowywania kończąc. 
Budowanie długotrwałych, solidnych więzi z klientem to podstawowy proces wspomagający działalność firmy. Ma to znaczenie nie tylko dla podtrzymania kontaktu z potencjalnym klientem, ale również stworzenie dobrego wizerunku, który przyciągnie wszystkich pozostałych. Wszystko to sprawia, że nasza firma ma przewagę nad konkurencją, rozwija się, a tym samym generuje jeszcze większe zyski. Realizacja całej tej strategii możliwa jest dzięki systemom informatycznym CRM.
Drukarka etykiet stanowi podstawowe urządzenia wyposażenia niemal każdej firmy. 
mapa
kontakt