Nowości w wersji 5.0
          pl   en

Nowości w wersji 5.0

Co nowego pojawiło się w CRM HDF OFFERION 5.0
Reagujemy na uwagi i sugestie Klientów, którzy korzystają z naszego oprogramowania, dlatego stale ulepszamy nasze produkty.

W nowej wersji programu odświeżony został interfejs systemu,

  • system posiada nowoczesną szatę graficzną jest i bardziej funkcjonalny (user friendly),
  • pozwala na jeszcze łatwiejsze tworzenie szablonów maili do klientów w zależności od modułu np: zamówienia, dostawy i faktur.
  • atrakcyjna i czytelna prezentacja produktów wraz z opisem i zdjęciami,
  • nowoczesny wygląd ofert jako dokumentów w formacie PDF gotowych do druku.

Dodane zostały funkcje analizy finansowej dla Zarządu Firmy:

  • natychmiastowa analiza rentowności każdej oferty,
  • analiza rentowności faktury,
  • raporty dotyczące zysków/rentowności całego przedsiębiorstwa.

Funkcje kontrolingu:

  • pełna kontrola zamówień przychodzących jak i wychodzących,
  • kontrola każdego dokumentu przychodzącego do firmy,
  • analiza dokumentów przychodzących po kątem ich poprawności i zasadności,
  • automatyczny monitoring płatności faktur sprzedażowych,
  • automatyczny monitoring zamówień i dostaw,
  • data ważności oferty zabezpiecza przed wszelkimi zmianami dotyczącymi produktów i cen,
  • systemowy kalendarz, dzięki któremu można dokładnie zaplanować wszystkie spotkania oraz zadania do wykonania.

Integracje z systemami zewnętrznymi (API):

  • integracja ze sklepami online,
  • pełna integracja z DHL, DPD.

Importy z systemów zewnętrznych:

  • import kursów bankowych (NBP, PKO) do przeliczeń walutowych,
  • import cen i produktów w formacie csv, excel.

Zamówienia i Dostawy

  • dodatkowe okno, w którym można wczytać plik z oryginalnym zamówieniem od Klienta.                        
                                       

Moduł Faktury

  • moduł faktur VAT umożliwia wystawianie faktur zaliczkowych i rozliczających zaliczki,
  • podgląd wszystkich kosztów i zysków dotyczących poszczególnych faktur VAT,
  • możliwość wprowadzania dokumentów powiązanych z wybraną fakturą zakupową (takich jak PZ, numer zamówienia czy numer faktury sprzedażowej) oraz kursu walut, który pozwala kontrolować poszczególne przeliczenia kosztów,
  • rozbicie kosztów ujętych na fakturach na netto, brutto i VAT.
  • "analiza" dodana do modułu "Dokumenty", umożliwia kontrolę wszystkich szczegółów związanych z dokumentami firmowymi, a także wyszukuje błędy (takie jak ewentualne różnice między kwotą zamówienia a kwotą faktury zakupowej itp.),
  • "centrum kosztów" ułatwia segregację faktur zakupowych i pozwala kontrolować wydatki przeznaczane na konkretne działy przedsiębiorstwa,
  • możliwość wprowadzania ujemnych kwot do systemu (np. w przypadku faktur korygujących),

Magazyny

  • pełen obieg dokumentów magazynowych,

Pozostałe funkcje:

  • zaawansowane szukanie i filtrowanie w modułach,
  • eksport do pliku w formacie csv, excel,
  • eksport do pliku w formacie pdf
  • numeracja ofert, która pozwala na ich uaktualnianie i skutecznie odróżnianie.
AX: