pl   en

System zarządzania zamówieniami dla producenta maszyn i części rolniczych

System zarządzania zamówieniami to oprogramowanie służące do kompleksowej kontroli wyrobów gotowych od momentu wygenerowania zamówienia do etapu wysłania odpowiednich części do klienta.
System zapewnia całościowe monitorowanie operacji zachodzących na tym etapie działań - począwszy od tworzenia poszczególnych produktów, poprzez dokładne kontrolowanie zgodności wyrobu z zamówieniem oraz zlecania wysyłki tychże wyrobów, kończąc na wygenerowaniu etykiety z kodem kreskowym oraz unikalnym numerem seryjnym dla poszczególnych części do maszyn rolniczych.
Dzięki temu systemowi, mechanizm tworzenia zamówień stał się szybki i intuicyjny, co pozwoliło zaoszczędzić czas i pieniądze, a także zwiększyło profesjonalizm dotyczący obsługi klienta. Ograniczona do minimum została także możliwość popełnienia błędu podczas wysyłki zamówień do klientów, dzięki czemu działanie firmy zostało zoptymalizowane, a straty związane ze zwrotem wyrobów skutecznie zminimalizowane.
Ciekawym rozwiązaniem zaproponowanym przez specjalistów HDF Polska jest moduł dotyczący zarządzania szablonami etykiet. Służy on do generowania szablonów etykiet definiujących zamówienia oraz do edytowania już istniejących. Dzięki niemu można generować odpowiednie szablony etykiet znakujących poszczególne części, w zależności od specyficznych wymagań klientów, do których wysyłany zostaje odpowiednio oznakowany towar.

Oprogramowanie posiada także przydatny moduł dotyczący zarządzania tokenami. Po przejściu do odpowiedniej zakładki wyświetla się lista tokenów, których można użyć w szablonach etykiet. Dzięki nim, w etykietach automatycznie wyświetlane są wybrane znaki czy informacje z bazy danych.
System dba także o minimalizację kosztów płynących z pomyłek dotyczących kompletowania zamówień. Nad poprawnością zamówień czuwa moduł „Kontrola wyrobu gotowego”, do którego trafiają nowo wygenerowane zamówienia. Użytkownik odpowiedzialny za nadzór nad zgodnością produktów z zamówieniem może wprowadzić do wybranej pozycji raport, który zakwalifikuje towar do wysyłki. Intuicyjna kolorystyka aplikacji podświetla na czerwono produkty niezgodne z zamówieniami, dzięki czemu w szybki sposób można zweryfikować ewentualne błędy i dokonać szybkiej korekty. Poprawnie zweryfikowane pozycje automatycznie trafiają do zakładki „Zamówienia”, gdzie zmieniają swój kolor na zielony i przyjmują status gotowości do wysyłki.

Dane dotyczące procesu generowania zamówień, ich weryfikacji i gotowości do wysyłki są na bieżąco przesyłane do modułu "Raporty", gdzie znajdują się wszystkie zestawienia tworzone podczas kontroli zgodności produktów z zamówieniami. W tabeli można znaleźć komplet danych dotyczących raportów: zdjęcie produktu, numer zamówienia, nazwę klienta, datę zamówienia, produkcji, wysyłki czy przeprowadzonej kontroli oraz numer raportu kontroli, jego treść, nazwa kontrolera, a także informacje o produkcie i wiele innych przydatnych danych. Każdą pozycję można wyeksportować do pliku w programie Excel lub w prosty sposób wydrukować bezpośrednio z programu, w celu stworzenia papierowego raportu czy też możliwości poddania go dalszym analizom.

Technologie wykorzystane przy projektowaniu oprogramowania:
 

  • Windows Server 2012 R2
  • Windows SQL Server
  • Zebra ZT410
  • ASP.NET