Systemy zarządzania produkcją można rozbudowaćo dodatkowe moduły rozszerzające ich możliwości(np. Inwentaryzacja, Klienci/Dostawcy, SAP, Identy, Rozliczanie produkcji).Program do zarządzania produkcją- charakterystyka modułów podstawowych
System zarządzania zamówieniami to oprogramowanie, dzięki któremu kompleksowo skontrolujesz wyroby gotowe od momentu wygenerowania zamówienia do etapu wysłania odpowiednich produktów do klienta.
Program do zarządzania zamówieniami zapewni Ci całościowe monitorowanie procesów produkcyjnych - począwszy od tworzenia poszczególnych komponentów, poprzez dokładne kontrolowanie zgodności wyrobów z zamówieniem i ich jakości oraz zlecanie wysyłki tychże wyrobów, kończąc na wygenerowaniu etykiety z kodem kreskowym oraz unikalnym numerem seryjnym dla poszczególnych części do maszyn rolniczych.
Dzięki systemowi zarządzania zamówieniami, mechanizm tworzenia zleceń u jednego z producentów maszyn i części rolniczych stał się szybki i intuicyjny, co pozwoliło zaoszczędzić czas i pieniądze, a także zwiększyło profesjonalizm dotyczący obsługi klienta. Ograniczona do minimum została także możliwość popełnienia błędów podczas wysyłki zamówień do kontrahentów, dzięki czemu działanie firmy zostało zoptymalizowane, a straty związane ze zwrotem produktów skutecznie zminimalizowane. Więcej podobnych funkcji znajdziesz w stworzonym przez nas programie magazynowym online.
Ciekawym rozwiązaniem zaproponowanym przez specjalistów HDF Software jest moduł dotyczący zarządzania szablonami etykiet. Służy on do generowania szablonów etykiet definiujących zamówienia oraz do edytowania już istniejących. Dzięki niemu możesz generować odpowiednie szablony etykiet znakujących poszczególne części, w zależności od specyficznych wymagań klientów, do których wysłany zostaje odpowiednio oznakowany towar. Szablony etykiet możesz tworzyć także w naszym autorskim programie do etykiet – HDF Labels 9.0.
Oprogramowanie do zamówień posiada także przydatny moduł dotyczący zarządzania tokenami. Po przejściu do odpowiedniej zakładki wyświetla się lista tokenów, których można użyć w szablonach etykiet. Dzięki nim, w etykietach automatycznie wyświetlane są wybrane znaki czy też informacje z bazy danych.
Dane dotyczące procesu generowania zamówień, ich weryfikacji i gotowości do wysyłki są na bieżąco przesyłane do modułu 'Raporty', gdzie znajdują się wszystkie zestawienia tworzone podczas kontroli zgodności produktów z zamówieniami. W tabeli znajdziesz komplet danych dotyczących raportów: zdjęcie produktu, numer zamówienia, nazwę klienta, datę zamówienia, produkcji, wysyłki czy przeprowadzonej kontroli oraz numer raportu kontroli, jego treść, nazwa kontrolera, a także informacje o produkcie i wiele innych przydatnych danych. Każdą pozycję wyeksportujesz do pliku w programie Excel lub w prosty sposób wydrukujesz bezpośrednio z programu, w celu stworzenia papierowego raportu czy też poddania go dalszym analizom.
Windows Server 2012 R2
Windows SQL Server
Zebra ZT410
ASP.NET
System zarządzania zamówieniami dba także o minimalizację kosztów płynących z pomyłek dotyczących kompletowania zamówień. Nad poprawnością Twoich zamówień czuwa moduł „Kontrola wyrobu gotowego”, do którego trafiają nowo wygenerowane zamówienia. Użytkownik odpowiedzialny za nadzorowanie zgodności wyrobów z zamówieniem może wprowadzić do wybranej pozycji raport, który zakwalifikuje towar do wysyłki. Intuicyjna kolorystyka aplikacji podświetla na czerwono produkty niezgodne z zamówieniami, dzięki czemu w szybki sposób możesz zweryfikować ewentualne błędy i dokonać szybkiej korekty. Poprawnie zweryfikowane pozycje automatycznie trafiają do zakładki „Zamówienia”, gdzie zmieniają swój kolor na zielony i przyjmują status gotowości do wysyłki. Więcej o kontroli zgodności wyrobu przeczytasz na stronie poświęconej naszemu systemowi oceny zgodności wyrobów z zamówieniem.