HDF Software & Hardware for Your Business

Do Pobrania

O nas

0

Cennik wsparcia technicznego

Pomoc techniczna na oprogramowanie i sprzęt

Cennik dotyczy programów i urządzeń produkowanych i sprzedawanych przez HDF Software. W szczególności programów HDF Labels, HDF Inwentaryzacja, Czcionki Kodów Kreskowych, BCESerialGenerator oraz produktów z serii Bilberry xT.

Poniżej znajdziesz wycenę na nasze standardowe pakiety serwisowe.

Profesjonalne wsparcie techniczne
Serwis 24h/7

Serwis 24/7. W naszej firmie możesz zamówić wsparcie techniczne na zasadach wymaganych przez Twoją organizację. Nasza oferta obejmuje wsparcie na 1, 2 lub 3 zmiany w weekendy oraz święta. Możesz zamówić u nas dogodny dla Twojego przedsiębiorstwa pakiet wsparcia serwisowego.

Czym jest serwis oprogramowania i co się do niego zalicza?

Czym jest serwis oprogramowania i co się do niego zalicza? Serwisem oprogramowania nazywamy usługę świadczoną przez HDF Software, mająca na celu analizowanie i rozwiązywanie wszelkich zgłaszanych problemów i błędów. Do serwisu zaliczamy: pomoc zdalną - zapewnia ona dostęp do zdalnego wsparcia technicznego za pośrednictwem spotkania online poprzez platformę Teams, pomoc mailową, pomoc telefoniczną, szkolenie z instalacji i używania programu, przyspieszony czas reakcji.

Co oznacza gwarancja i jakich projektów dotyczy?

Co oznacza gwarancja i jakich projektów dotyczy? Gwarancja w serwisie oprogramowania oznacza, że ​​jeśli oprogramowanie nie działa prawidłowo z winy producenta (błąd w programie), producent jest zobowiązany do naprawy oprogramowania bez dodatkowych kosztów dla klienta. Dotyczy ona: HDF Labels, HDF Inwentaryzacja, Czcionki Kodów Kreskowych.

Cennik wsparcia technicznego (od dnia 04.20.2024)

MINI

STANDARD

SINGLE


69.00 zł

159.00 zł

286.00 zł/h

Rodzaj opłaty

subskrypcja miesięczna *

subskrypcja miesięczna *

jednorazowa **

Pomoc mailowa (w dni robocze 9-17)

Pomoc telefoniczna (w dni robocze 9-17)

Pomoc lub szkolenie zdalne (VPN,Teams/TeamViewer)

Ilość godzin pomocy zdalne, telefonicznej, szkoleń

4h

1h

Dostęp do systemu zarządzającego zgłoszeniami serwisowymi (TicketSystem)

Pomoc w usuwaniu awarii oprogramowania

Czas reakcji na zgłoszenie

do 4h

do 2h

-

Czas wykonania usługi, zgłoszenia, naprawy

do 2 dni roboczych

do 4h

-

Ilość osób kontaktowych ze strony klienta

1 osoba

2 osoby

1 osoba

* minimalny okres subskrypcji to 12 miesięcy

** czas reakcji oraz wykonania usługi uzależniony jest od ilości wykupionych godzin oraz indywidualnych ustaleń z klientem

Co to jest subskrypcja serwisowa?

Subskrypcją serwisową nazywamy zapewnienie nieograniczonej pomocy technicznej, bez konieczności płacenia za każdy serwis i poradę z osobna. Generuje to spore oszczędności i zapewnienia bezpieczeństwo oraz najwyższej jakości pomoc techniczną. Subskrypcja odnawia się automatycznie co miesiąc, dlatego nie musisz pamiętać o opłatach. Subskrypcja zapewnia ciągłość działania programów, dlatego praca w Twojej firmie nie zostanie zatrzymana przez nieoczekiwany problem.

Czym jest błąd w oprogramowaniu?

Błąd to usterka programu, powodująca jego nieprawidłowe działanie, wynikająca z błędu popełnionego na jednym z etapów tworzenia oprogramowania.

Brak subskrypcji - co powinienem zrobić, aby otrzymać pomoc?

Jeśli nie wykupiłeś subskrypcji, a Twój program nie działa prawidłowo lub potrzebujesz szkolenia z obsługi programu, możesz skorzystać z pomocy technicznej podanej w tabelce powyżej za każdą rozpoczętą godzinę szkolenia.

Dlaczego warto wykupić subskrypcję serwisową?

Korzyści z subskrypcji usług oprogramowania

Profesjonalna pomoc - Subskrybenci otrzymują regularne aktualizacje oprogramowania, zapewniające najnowsze funkcje i poprawki błędów.

Priorytetowe wsparcie - Subskrybenci otrzymują priorytetowe wsparcie techniczne, dające im dostęp do specjalistycznej wiedzy, której potrzebują i kiedy jej potrzebują.

Oszczędność kosztów - Subskrybenci mogą zaoszczędzić na kosztach zakupu oprogramowania, a także na wszelkich powiązanych kosztach usług.

Bezpieczeństwo - Aby zapewnić ciągłości ochrony programów naszych klientów, zakupione u nas subskrypcje odnawiają się automatycznie.

Zespół specjalistów - Nasi specjaliści posiadają szeroką i aktualną wiedzę w obszarze wszystkich oferowanych przez nas produktów i systemów. Wykupując subskrypcję, otrzymujesz zapewnienie jak najwyższej jakości pomocy.


Kontakt do nas

+48 71 71 65 301

Wyślij nam wiadomość

* Wymagane jest wypełnienie wszystkich pól oznaczonych gwiazdką.

Pliki cookie w tym serwisie

W celu prawidłowego działania serwisu, niezbędne jest wykorzystywanie przez nas plików cookie. Chcemy, aby świadczone Państwu usługi były dostosowane do Państwa indywidualnych potrzeb i spełniały najwyższe standardy. W związku z tym wykorzystujemy pliki cookie, by zagwarantować Państwu bezpieczne i szybkie logowanie. W tym celu zapamiętujemy także szczegóły logowania oraz zbieramy dane statystyczne, a tym samym nieustannie optymalizujemy funkcjonowanie poszczególnych stron serwisu. Wybierz przycisk Akceptuję, by zgodzić się na używanie plików cookie i zostać przekierowanym bezpośrednio na stronę. Więcej informacji o plikach cookie odnajdziesz w zakładce Polityka prywatności

xn-cms6: 6.6.25168