- Strona główna
- Cennik wsparcia technicznego
Zabezpiecz swój biznes przed przestojami i awariami
Zapewniamy szybką i niezawodną pomoc techniczną dla naszych systemów, programów i urządzeń. Opcja 24/7 dostępna




Cennik wsparcia technicznego (od dnia 04.20.2024) | MINI | STANDARD | SINGLE |
69.00 zł | 159.00 zł | 286.00 zł/h | |
Rodzaj opłaty | subskrypcja miesięczna * | subskrypcja miesięczna * | jednorazowa ** |
Pomoc mailowa (w dni robocze 9-17) |
|
|
|
Pomoc telefoniczna (w dni robocze 9-17) |
|
|
|
Pomoc lub szkolenie zdalne (VPN,Teams/TeamViewer) |
|
|
|
Ilość godzin pomocy zdalne, telefonicznej, szkoleń |
| 4h | 1h |
Dostęp do systemu zarządzającego zgłoszeniami serwisowymi (TicketSystem) |
|
|
|
Pomoc w usuwaniu awarii oprogramowania |
|
|
|
Czas reakcji na zgłoszenie | do 4h | do 2h | - |
Czas wykonania usługi, zgłoszenia, naprawy | do 2 dni roboczych | do 4h | - |
Ilość osób kontaktowych ze strony klienta | 1 osoba | 2 osoby | 1 osoba |
* minimalny okres subskrypcji to 12 miesięcy
** czas reakcji oraz wykonania usługi uzależniony jest od ilości wykupionych godzin oraz indywidualnych ustaleń z klientem
Co to jest subskrypcja serwisowa?
Subskrypcją serwisową nazywamy zapewnienie nieograniczonej pomocy technicznej, bez konieczności płacenia za każdy serwis i poradę z osobna. Generuje to spore oszczędności i zapewnienia bezpieczeństwo oraz najwyższej jakości pomoc techniczną. Subskrypcja odnawia się automatycznie co miesiąc, dlatego nie musisz pamiętać o opłatach. Subskrypcja zapewnia ciągłość działania programów, dlatego praca w Twojej firmie nie zostanie zatrzymana przez nieoczekiwany problem.
Czym jest błąd w oprogramowaniu?
Błąd to usterka programu, powodująca jego nieprawidłowe działanie, wynikająca z błędu popełnionego na jednym z etapów tworzenia oprogramowania.
Brak subskrypcji - co powinienem zrobić, aby otrzymać pomoc?
Jeśli nie wykupiłeś subskrypcji, a Twój program nie działa prawidłowo lub potrzebujesz szkolenia z obsługi programu, możesz skorzystać z pomocy technicznej podanej w tabelce powyżej za każdą rozpoczętą godzinę szkolenia.
Dlaczego warto wykupić subskrypcję serwisową?
Korzyści z subskrypcji usług oprogramowania
Profesjonalna pomoc - Subskrybenci otrzymują regularne aktualizacje oprogramowania, zapewniające najnowsze funkcje i poprawki błędów.
Priorytetowe wsparcie - Subskrybenci otrzymują priorytetowe wsparcie techniczne, dające im dostęp do specjalistycznej wiedzy, której potrzebują i kiedy jej potrzebują.
Oszczędność kosztów - Subskrybenci mogą zaoszczędzić na kosztach zakupu oprogramowania, a także na wszelkich powiązanych kosztach usług.
Bezpieczeństwo - Aby zapewnić ciągłości ochrony programów naszych klientów, zakupione u nas subskrypcje odnawiają się automatycznie.
Zespół specjalistów - Nasi specjaliści posiadają szeroką i aktualną wiedzę w obszarze wszystkich oferowanych przez nas produktów i systemów. Wykupując subskrypcję, otrzymujesz zapewnienie jak najwyższej jakości pomocy.
Skontaktuj się z nami
Masz pytania dotyczące tego produktu lub interesuje Cię spersonalizowana oferta? Wypełnij formularz lub zadzwoń do nas! Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i przygotujemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.