Cennik dotyczy programów i urządzeń produkowanych i sprzedawanych przez HDF Software. W szczególności programów HDF Labels, HDF Inwentaryzacja, Czcionki Kodów Kreskowych, BCESerialGenerator oraz produktów z serii Bilberry xT.
Poniżej znajdziesz wycenę na nasze standardowe pakiety serwisowe.
Serwis 24/7. W naszej firmie możesz zamówić wsparcie techniczne na zasadach wymaganych przez Twoją organizację. Nasza oferta obejmuje wsparcie na 1, 2 lub 3 zmiany w weekendy oraz święta. Możesz zamówić u nas dogodny dla Twojego przedsiębiorstwa pakiet wsparcia serwisowego.
Czym jest serwis oprogramowania i co się do niego zalicza? Serwisem oprogramowania nazywamy usługę świadczoną przez HDF Software, mająca na celu analizowanie i rozwiązywanie wszelkich zgłaszanych problemów i błędów. Do serwisu zaliczamy: pomoc zdalną - zapewnia ona dostęp do zdalnego wsparcia technicznego za pośrednictwem spotkania online poprzez platformę Teams, pomoc mailową, pomoc telefoniczną, szkolenie z instalacji i używania programu, przyspieszony czas reakcji.
Co oznacza gwarancja i jakich projektów dotyczy? Gwarancja w serwisie oprogramowania oznacza, że jeśli oprogramowanie nie działa prawidłowo z winy producenta (błąd w programie), producent jest zobowiązany do naprawy oprogramowania bez dodatkowych kosztów dla klienta. Dotyczy ona: HDF Labels, HDF Inwentaryzacja, Czcionki Kodów Kreskowych.
Cennik wsparcia technicznego (od dnia 04.20.2024) | MINI | STANDARD | SINGLE |
69.00 zł | 159.00 zł | 286.00 zł/h | |
Rodzaj opłaty | subskrypcja miesięczna * | subskrypcja miesięczna * | jednorazowa ** |
Pomoc mailowa (w dni robocze 9-17) | ✔ | ✔ | ✔ |
Pomoc telefoniczna (w dni robocze 9-17) | ✖ | ✔ | ✔ |
Pomoc lub szkolenie zdalne (VPN,Teams/TeamViewer) | ✖ | ✔ | ✔ |
Ilość godzin pomocy zdalne, telefonicznej, szkoleń | ✖ | 4h | 1h |
Dostęp do systemu zarządzającego zgłoszeniami serwisowymi (TicketSystem) | ✔ | ✔ | ✔ |
Pomoc w usuwaniu awarii oprogramowania | ✔ | ✔ | ✔ |
Czas reakcji na zgłoszenie | do 4h | do 2h | - |
Czas wykonania usługi, zgłoszenia, naprawy | do 2 dni roboczych | do 4h | - |
Ilość osób kontaktowych ze strony klienta | 1 osoba | 2 osoby | 1 osoba |
* minimalny okres subskrypcji to 12 miesięcy
** czas reakcji oraz wykonania usługi uzależniony jest od ilości wykupionych godzin oraz indywidualnych ustaleń z klientem
Subskrypcją serwisową nazywamy zapewnienie nieograniczonej pomocy technicznej, bez konieczności płacenia za każdy serwis i poradę z osobna. Generuje to spore oszczędności i zapewnienia bezpieczeństwo oraz najwyższej jakości pomoc techniczną. Subskrypcja odnawia się automatycznie co miesiąc, dlatego nie musisz pamiętać o opłatach. Subskrypcja zapewnia ciągłość działania programów, dlatego praca w Twojej firmie nie zostanie zatrzymana przez nieoczekiwany problem.
Błąd to usterka programu, powodująca jego nieprawidłowe działanie, wynikająca z błędu popełnionego na jednym z etapów tworzenia oprogramowania.
Jeśli nie wykupiłeś subskrypcji, a Twój program nie działa prawidłowo lub potrzebujesz szkolenia z obsługi programu, możesz skorzystać z pomocy technicznej podanej w tabelce powyżej za każdą rozpoczętą godzinę szkolenia.
Profesjonalna pomoc - Subskrybenci otrzymują regularne aktualizacje oprogramowania, zapewniające najnowsze funkcje i poprawki błędów.
Priorytetowe wsparcie - Subskrybenci otrzymują priorytetowe wsparcie techniczne, dające im dostęp do specjalistycznej wiedzy, której potrzebują i kiedy jej potrzebują.
Oszczędność kosztów - Subskrybenci mogą zaoszczędzić na kosztach zakupu oprogramowania, a także na wszelkich powiązanych kosztach usług.
Bezpieczeństwo - Aby zapewnić ciągłości ochrony programów naszych klientów, zakupione u nas subskrypcje odnawiają się automatycznie.
Zespół specjalistów - Nasi specjaliści posiadają szeroką i aktualną wiedzę w obszarze wszystkich oferowanych przez nas produktów i systemów. Wykupując subskrypcję, otrzymujesz zapewnienie jak najwyższej jakości pomocy.
* Wymagane jest wypełnienie wszystkich pól oznaczonych gwiazdką.