- Strona główna
- System CRM online - program do...
HDF CRM - Program do zarządzania małą i średnią firmą
CRM, ERP, magazyn, oferty, faktury, zarządzanie wysyłkami – wszystko online w jednym miejscu. Skoncentruj się na rozwoju, zyskaj pełną kontrolę nad firmą
Chcesz kompleksowo zadbać o stałych klientów i pozyskać nowe leady sprzedażowe?
Z HDF CRM masz teraz całe przedsiębiorstwo pod kontrolą i zarządzasz całą firmą przez Internet!
Wspierane systemy operacyjne: Win7/10/11+, Windows Server 2016+, 32/64 bity.
Obsługa systemu: Chrome, Edge, FireFox, Safari (nowoczesne przegladarki)



System CRM online do zadań specjalnych – Sprawdź korzyści
Pamiętaj, że korzystanie z jednego zintegrowanego systemu CRM przez pracowników Twojej firmy zaowocuje jeszcze płynniejszą pracą grupową i pozwoli Ci na aktualizację wszystkich danych w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że każda zmiana w systemie CRM nie umknie Twojej uwadze.
Czym charakteryzuje się system HDF CRM? Moduły i funkcje CRM.
Nasz system CRM HDF został stworzony z myślą o zapewnieniu Ci jak najlepszej funkcjonalności w pracy firmy. Jest przeznaczony dla wszystkich sektorów i branż, niezależnie od wielkości firm, co mówi wiele o jego elastyczności. Chcemy pomóc Ci w utrzymywaniu dobrych relacji z Twoimi kontrahentami i aby to zrobić, zdecydowaliśmy się na umieszczenie w naszym programie poniżej opisanych modułów i ich funkcji. Dzięki czytelnemu i przyjemnemu dla oka interfejsowi, jesteś w stanie sprawnie posługiwać się nimi wszystkimi w sprawny i intuicyjny sposób.
1. Ekran startowy.
Wszystkie systemy CRM są wyposażone w ekran startowy, w którym powinny znaleźć się najczęściej wykorzystywane funkcje i menu. Tak jest i w naszym przypadku. Po wejściu do programu, pojawiają Ci się przed oczami moduły, takie jak: sprzedaż, produkty, magazyn, dokumenty, raporty i ustawienia, a każdy z nich skrywa szereg kolejnych funkcji. Oprócz menu, większą część ekranu startowego zajmuje obszar roboczy, składający się z tabelki, w której znajdziesz np. listę Twoich klientów, z uwzględnieniem pełnych danych, takich jak np. numer VAT (NIP), nazwa firmy, czy branża. W tej zakładce mieści się także lista ofert razem z zamówieniami od klientów, ze szczegółowymi danymi, np. numer zamówienia, dane handlowca, produkty, ich koszt, czy nawet waluta. Jeśli potrzebujesz sprawnie znaleźć konkretne zamówienie, możesz skorzystać z paska wyszukiwania, a jeżeli chcesz wygenerować nowe zamówienie, ofertę lub fakturę, przyciski te znajdziesz górnym pasku zadań. Dzięki temu ułożeniu masz wszystko, czego najbardziej potrzebujesz od razu po wejściu do programu!
Atrakcyjna oferta to klucz do sukcesu, który pomożemy Ci osiągnąć. Dlatego z poziomu ekranu startowego stworzysz ofertę w prosty sposób i wyślesz ją do klienta, a podczas jej tworzenia możesz użyć stale aktualizowanego kalkulatora walutowego, który wspomoże Cię w dokładnym przeliczaniu kwoty oferty. Dzięki opcji Kalendarz, zaplanujesz spotkanie z klientem w celu omówienia oferty, a także zapiszesz wszystkie ważne terminy, o których musisz pamiętać oraz zaplanujesz wszystkie czynności związane z zrealizowaniem zamówienia, aby zawsze być na czas. Dzięki funkcji Komunikaty przepływ informacji pomiędzy Twoimi pracownikami będzie sprawny, ponieważ, gdy jeden z użytkowników wyśle komunikat do innego, ten otrzyma go natychmiast i wyświetli się on na jego stronie głównej. Zakładka ta również gromadzi wszelkie powiadomienia o ewentualnych opóźnieniach, czy innych aktualizacjach. Jest to także pomocne w kwestii generowania przypomnień o zadaniach pozostałych do wykonania dla przypisanych do tego pracowników.
2. Sprzedaż.
Do obsługi klienta zaliczamy proces sprzedaży, który jest zapewne niezwykle ważny dla Twojej firmy. Nam również zależy na tym, aby Twoje relacje sprzedażowe z kontrahentami były na najwyższym poziomie, dlatego też wprowadziliśmy do naszego CRM moduł „Sprzedaż”, w którym znajdziesz pełną listę zamówień Twoich klientów, listę faktur, listę dostaw i listę produktów do kupienia. Do każdej z tych list możesz dodać nową pozycję, klikając odpowiednią pozycję w górnym pasku menu. W każdej chwili możesz odszukać wybrane przez Ciebie zamówienie, wpisując numer produktu lub część jego opisu, albo możesz też skorzystać z dodatkowych filtrów. Lista zamówień jest szczegółowa, tak samo jak opis produktu – ma to na celu przede wszystkim ułatwienie Ci zlokalizowania pożądanej przez Ciebie pozycji i prawidłowego wyboru towaru do wysyłki dla klienta. Każde zamówienie możesz wyeksportować do pliku Excel lub skorzystać z modułu przesyłki kurierskiej DHL. Masz możliwość ustawienia statusu zamówienie i wysyłania powiadomień do klientów.
Prawidłowe rozliczanie zamówień jest równie istotne w precyzyjnym zarządzaniu przedsiębiorstwem, jak samo tworzenie propozycji dla klientów, czy wysyłka artykułów na czas. W związku z tym przydatny dla Ciebie będzie także moduł wystawiania faktur i zarządzania rachunkami, który pozwala Ci na gromadzenie wszystkich rozliczeń firmowych w jednym miejscu. Wszystkie rachunki możesz także wysłać na maile kontrahentów prosto z naszego programu działającego online.
3. Produkty.
W tej zakładce znajduje się pełna lista Twoich produktów z ich dokładnymi opisami i aktualnymi cenami. Listę produktów i ich cen możesz w każdej chwili wgrać do systemu z pliku, co sprawia, że oszczędzasz mnóstwo czasu, nie musząc dodawać ich ręcznie. Identyfikację towarów wspomagają ich zdjęcia, które możesz dodać bezpośrednio z komputera. Twoje produkty możesz sprawnie pogrupować, tak, aby jeszcze łatwiej Ci było je odnaleźć, np. grupami mogą być czytniki kodów kreskowych, czy tablety przemysłowe. Twoje produkty możesz opisać, uwzględniając wszystkie specyfikacje, takie jak numer partii, opis produktu w języku polskim i angielskim, producent, grupa, cena, waluta, SM, typ produktu, okres gwarancji oraz informacje o tym, czy produkt jest nadal w Twojej ofercie, czy też został z niej wycofany. Każdy produkt możesz edytować, zduplikować, usunąć, wyeksportować do arkusza Excel lub też dodać do wirtualnego koszyka. W tym module sprawnie dodasz nowy produkt do swojej oferty, który po kliknięciu przycisku „odśwież” pojawi się na liście poniżej menu.
4. Magazyn.
Dostawa do klienta to także część sprzedaży, dlatego również powinno się ją wyszczególnić. Dlatego też powstała zakładka „magazyn”, w której zlecisz dostawę zakupionego produktu, a także zaplanujesz wszystkie procesy z nią związane.Ten moduł jest z pewnością czymś, co wyróżnia nasz system CRM – znajdziesz tutaj możliwość wystawienia dokumentów magazynowych, takich jak PZ, czy WZ oraz raportów magazynowych, które ułatwią Ci analizę potrzeb Twojego magazynu, a także wyznaczanie nowych celów.
5. Dokumenty.
Ta zakładka to nic innego, jak zbiór Twoich wszystkich dokumentów – zarówno sprzedażowych, jak i magazynowych. Do dokumentów sprzedażowych zaliczamy faktury VAT i proforma, a do magazynowych PZ, PW, MM, WZ, czy RW. Z poziomu aplikacji je wygenerujesz, a następnie możesz wysłać wybrane do klienta mailem, z poziomu programu CRM online. Znajdują się tutaj także wszelkie dokumenty przychodzące do Twojego przedsiębiorstwa, np. faktury do rozliczenia, które po opłaceniu możesz sprawnie zarchiwizować.
6. Raporty.
Aby Twoja firma z miesiąca na miesiąc osiągała jeszcze większe zyski, stworzyliśmy w naszym programie do zarządzania firmą zakładkę „Raporty”, która gromadzi wszystkie wygenerowane raporty, pomagające Ci wyciągnąć niezbędne wnioski i tym samym ulepszyć Twoją sprzedaż w przyszłości, a także zoptymalizować działanie przedsiębiorstwa. Na bieżąco też możesz obserwować wszystkie płatności na raportach finansowych, a następnie je ze sobą porównywać. Pomoże Ci to z pewnością z przyspieszeniem procesów w Twojej firmie, co odpłaci się w przyszłości zwiększeniem wydajności firmy.
Warto więc zainwestować w program CRM, który usystematyzuje Twoją firmę, dając Ci w zamian szereg korzyści i będzie kompatybilny z Twoimi potrzebami, które są dla nas najważniejsze.
Skontaktuj się z nami
Masz pytania dotyczące tego produktu lub interesuje Cię spersonalizowana oferta? Wypełnij formularz lub zadzwoń do nas! Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i przygotujemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.
Najczęściej zadawane pytania
Podsumowując więc definicję, system CRM to nic innego, niż program, w którym możesz zgromadzić wszystkie dane i funkcje potrzebne Ci do codziennego prowadzenia firmy. Możesz również możesz generować oferty dla Twoich klientów, czy przechowywać wszystkie informacje o ich zamówieniach, co daje Ci podstawę pewności, że wszystkie zlecenia zostaną wykonane. Wszystko, co wprowadzisz do programu w nim zostaje, dlatego nie musisz się zamartwiać, że dokument sprzed dwóch lat, którego akurat potrzebujesz, zaginie. Z programem HDF CRM jesteś zawsze na bieżąco ze wszystkim, co się dzieje w Twojej firmie, a szczególnie ułatwia to dostęp do programu w trybie online.




