1.HDF Software sp. z o.o. zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Spółka jest odpowiedzialna względem Klienta, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2.Wady Towaru zakupionego i wykonanych usług przez Spółką inne niż opisane w par. 10 Regulaminu Sprzedaży Klient zgłasza poprzez sporządzenie i przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego.
3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć wadliwą rzecz na adres Spółki: ul. Sępa-Szarzyńskiego 34-36/L3, 50-351 Wrocław.
4.Reklamacja dla swej skuteczności winna zostać złożona Spółce za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub w formie pisemnej listem poleconym na adres : HDF Software Sp. z o.o. ul. Sępa-Szarzyńskiego 34-36/L3, 50-351 Wrocław, z dopiskiem „Sklep internetowy HDF24”.
5.Zgłoszenie reklamacyjne winno zawierać pełne dane Klienta, adres Zamawiającego, numer zamówienia , potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz opis wad towaru, a także kontakt telefoniczny i na adres poczty elektronicznej.
6.Spółka w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji w przypadku usługi i 14 dni od dnia otrzymania reklamowanej rzeczy w przypadku towaru ustosunkuje się do reklamacji towaru lub usługi. O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź pocztą tradycyjnej.
7.W przypadku uwzględnienia reklamacji w jakiejkolwiek formie koszt przesyłki kurierskiej związanej z dostawą uszkodzonego towaru do spółki zostanie Klientowi zwrócony w całości , jednakże w wysokości nie wyższej, niż koszt nadania tejże przesyłki u operatora świadczącego usługi kurierskie związane z obsługą kurierską sklepu internetowego spółki, to jest 6 Euro Netto.
8. Otrzymanie zwrotu wpłaty: kwota zwrotu pojawi się w tym samym e-portfelu lub na tym samym koncie, z którego dokonano płatności za przedmiot. Czas przetwarzania zwrotu i to, gdzie zostanie przekazany, zależy od metody płatności wybranej podczas zakupu. Dla przedpłat na konto wynosi on 2 dni robocze, dla płatności wykonanych za pośrednictwem operatora Przelewy24 (Blik, Przelewy24, MBank, PKO BO i itd.) wynosi on 5 dni roboczych. Jeśli pieniądze nie pojawiły się podanym przez nas czasie prosimy o pilny kontakt z działem serwisu.