pl   en

Offerion 5.0

Zainwestuj w swoje przedsiębiorstwo – zarządzaj skutecznie firmą, zadbaj o stałych klientów 
i pozyskaj nowych.

OFFERION 5.0 to unowocześniona wersja wielowymiarowego systemu CRM online. Jego głównym zadaniem jest usprawnienie zarządzania przedsiębiorstwem oraz relacjami z kontrahentami. Offerion 5.0 oferuje przejrzystość i kompleksowość w obsłudze procesu sprzedaży, najwyższe standardy obsługi klienta oraz usprawnia funkcjonowanie firmy od strony administracyjnej.
Oprócz szeregu nowych funkcji oraz szybszego przesyłu danych, odświeżony został także interfejs systemu, dzięki czemu jest on jeszcze ciekawszy i bardziej przyjazny dla Użytkowników.


Nowości wersji 5.0

  • atrakcyjna i czytelna prezentacja produktów wraz z opisem i zdjęciami,
  • nowoczesny wygląd ofert jako dokumentów w formacie PDF gotowych do druku,
  • numeracja ofert, która pozwala na ich uaktualnianie i skutecznie odróżnianie,
  • data ważności oferty zabezpiecza przed wszelkimi zmianami dotyczącymi produktów i cen,
  • systemowy kalendarz, dzięki któremu można dokładnie zaplanować wszystkie spotkania oraz zadania do wykonania,
  • moduł faktur VAT umożliwia wystawianie faktur zaliczkowych i rozliczających zaliczki,
  • podgląd wszystkich kosztów i zysków dotyczących poszczególnych faktur VAT,
  • możliwość wprowadzania dokumentów powiązanych z wybraną fakturą zakupową (takich jak PZ, numer zamówienia czy numer faktury sprzedażowej) oraz kursu walut, który pozwala kontrolować poszczególne przeliczenia kosztów,
  • rozbicie kosztów ujętych na fakturach na netto, brutto i VAT.
  • "analiza" dodana do modułu "Dokumenty", umożliwia kontrolę wszystkich szczegółów związanych z dokumentami firmowymi, a także wyszukuje błędy (takie jak ewentualne różnice między kwotą zamówienia a kwotą faktury zakupowej itp.),
  • "centrum kosztów" ułatwia segregację faktur zakupowych i pozwala kontrolować wydatki przeznaczane na konkretne działy przedsiębiorstwa,
  • możliwość wprowadzania ujemnych kwot do systemu (np. w przypadku faktur korygujących),
  • dodatkowe okno, w którym można wczytać plik z oryginalnym zamówieniem od Klienta. 


Dzięki nowoczesnym technologiom obsługa i zarządzanie systemem są ograniczone do minimum, co pozwala Użytkownikom Offeriona w pełni skoncentrować się na własnej działalności. Korzystanie z jednego zintegrowanego systemu wyklucza także problemy z przepływem danych między wieloma osobnymi bazami, ulokowanymi na wielu różnych urządzeniach.

Rezultatem wielogodzinnych konsultacji zespołu naszych ekspertów – zarówno w dziedzinie programowania jak i biznesu, stał się program w pełni dostosowany do potrzeb świadomych przedsiębiorców małych oraz dużych firm nastawionych na rozwój.

Naprzeciw klientom ukierunkowanym na  na zwiększanie efektywności i nieustanny rozwój własnej organizacji wychodzi firma HDF Polska,, wraz z systemem pozwalającym na więcej niż tradycyny CRM.

System OFFERION to także:
  • program do faktur,
  • system do ofertowania,
  • możliwość składania i odbierania zamówień od klientów,
  • profesjonalna obsługa klienta i zoptymalizowanie kontaktów z kontrahentami,
  • archiwizacja dokumentów i sposób na usprawnienie ich elektronicznego obiegu,
  • prowadzenie księgowości i zarządzanie różnymi obszarami działalności,
  • koordynowanie prac magazynowych i logistyczne ich wspieranie,
  • dopasowanie do procesów biznesowych w firmie i wiele innych.

Dzięki prostemu i ergonomicznemu interfejsowi system OFFERION jest intuicyjny i łatwy w obsłudze, co pomaga zminimalizować czas oraz pieniądze, które w innym przypadku musiałyby zostać przeznaczone na zaawansowane szkolenia pracowników.

Program OFFERION to zintegrowany system zarządzania, poprawa organizacji pracy 
i zwiększenie jej wydajności.
To aplikacja dostosowana do Państwa potrzeb, umożliwiająca dostęp do biura z każdego miejsca na Ziemi.

mapa
kontakt