Zastanawiasz się jak zarządzać swoją firmą jeszcze skuteczniej?
Chcesz kompleksowo zadbać o stałych klientów i pozyskać nowe leady sprzedażowe?
Z HDF CRM masz teraz całe przedsiębiorstwo pod kontrolą i zarządzasz całą firmą przez Internet!
Wspierane systemy operacyjne: Win7/10/11+, Windows Server 2016+, 32/64 bity.
Obsługa systemu: Chrome, Edge, FireFox, Safari (nowoczesne przegladarki)
Przy pomocy naszego systemu CRM możesz zarządzać swoją firmą z każdego miejsca na świecie, wystarczy, że posiadasz tablet, smartfon lub inne urządzenie mobilne z zainstalowaną przeglądarką stron www i dostępem do Internetu. W systemie CRM przechowywane są informacje o Klientach, Partnerach czy Dostawcach. Dzięki temu w łatwy sposób można zarządzać relacjami z Klientami, tworzyć i wysyłać oferty oraz usprawniać funkcjonowanie firmy od strony administracyjnej.
Nasz CRM Offerion 5.0 to także program do wystawiania faktur. Dzięki niemu wystawisz proformy, faktury VAT oraz faktury korygujące. Poza tym w naszym systemie ERP szybko stworzysz atrakcyjne oferty dla Klientów, złożysz zlecenia dostaw i odbierzesz zamówienia, a także zaplanujesz gospodarkę materiałową na magazynie. Dodatkowo wyeksportujesz do Excela szczegółowe raporty sprzedażowe i magazynowe, dzięki którym dokonasz analiz i optymalizacji.
W programie do zarządzania firmą online stworzysz także bazę swoich Klientów i obsłużysz ich jeszcze efektywniej, a także zaplanujesz i zoptymalizujesz pracę handlowców. Skontrolujesz także poprawność dokumentów przychodzących do firmy i sprawnie je zarchiwizujesz. System CRM będzie monitorował automatycznie dostawy i ważność faktur, a także wyśle powiadomienia o ewentualnych opóźnieniach. System ERP gwarantuje Ci też pełną integrację ze sklepami online.
Pamiętaj, że korzystanie z jednego zintegrowanego systemu CRM przez pracowników Twojej firmy zaowocuje jeszcze płynniejszą pracą grupową i
pozwoli Ci na aktualizację wszystkich danych w czasie rzeczywistym.
Oznacza to, że każda zmiana w systemie CRM nie umknie Twojej uwadze.
Wdrożenie systemu CRM w Twojej firmie ma wiele zalet, a jedną z nich jest przede wszystkim automatyzacja, która sprawia, że wszystkie procesy niej zachodzące przebiegają szybciej, a Twoja pozycja na tle innych firm zyskuje na przewadze. Oprócz tego, warto zwrócić uwagę na skupienie wszystkich Twoich danych firmowych w jednym miejscu – możesz dodawać tutaj pracowników, klientów, zamówienia, produkty, oferty, faktury, dokumenty magazynowe, wydarzenia, czy komunikaty.
Przechowywanie danych w jednym programie to duży plus, ponieważ oszczędza Twój czas na przelogowywaniu się do innych programów, czy szukaniu w nich informacji. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, system zarządzania firmą pomoże Ci uporządkować informacje i dane, ponieważ dobra organizacja to osiągnięcie lepszych wyników. Oprócz lepszych kontaktów z klientem osiągasz także szybszą komunikację wewnętrzną pomiędzy Twoimi pracownikami, co daje Ci sporą oszczędność czasu.
Dzięki generowaniu raportów dowiesz się, co generuje najwięcej kosztów lub czasu w Twoim przedsiębiorstwie i na podstawie tego możesz zacząć planować zmiany na lepsze, uskuteczniając również swoje procesy handlowe. Otrzymujesz powiadomienia o wszelkich zmianach czy statusach wykonania zleceń, co daje Ci pewność, że w Twojej firmie procesy odbywają się tak, jak powinno. Dzięki stałej kontroli, możesz trzymać rękę na pulsie i masz szansę na natychmiastową reakcję jakiegokolwiek w przypadku kryzysu.
Dzięki trybowi online możesz zawsze zajrzeć do swojego CRM, nieważne, gdzie aktualnie jesteś, a system jest stale aktualizowany, więc otrzymujesz świeże informacje. Z naszym CRM jesteś w stałym kontakcie z kontrahentem, a dzięki funkcji tworzenia notatek możesz zapisać wszystkie ważne tematy i informacje, które możesz podjąć na spotkaniu, o którym na pewno nie zapomnisz, z uwagi na możliwość dodawania spotkań w kalendarzu, co poskutkuje zwiększeniem się zadowolenia Twojego klienta.
Nasz system CRM HDF został stworzony z myślą o zapewnieniu Ci jak najlepszej funkcjonalności w pracy firmy. Jest przeznaczony dla wszystkich sektorów i branż, niezależnie od wielkości firm, co mówi wiele o jego elastyczności. Chcemy pomóc Ci w utrzymywaniu dobrych relacji z Twoimi kontrahentami i aby to zrobić, zdecydowaliśmy się na umieszczenie w naszym programie poniżej opisanych modułów i ich funkcji. Dzięki czytelnemu i przyjemnemu dla oka interfejsowi, jesteś w stanie sprawnie posługiwać się nimi wszystkimi w sprawny i intuicyjny sposób.
Wszystkie systemy CRM są wyposażone w ekran startowy, w którym powinny znaleźć się najczęściej wykorzystywane funkcje i menu. Tak jest i w naszym przypadku. Po wejściu do programu, pojawiają Ci się przed oczami moduły, takie jak: sprzedaż, produkty, magazyn, dokumenty, raporty i ustawienia, a każdy z nich skrywa szereg kolejnych funkcji. Oprócz menu, większą część ekranu startowego zajmuje obszar roboczy, składający się z tabelki, w której znajdziesz np. listę Twoich klientów, z uwzględnieniem pełnych danych, takich jak np. numer VAT (NIP), nazwa firmy, czy branża. W tej zakładce mieści się także lista ofert razem z zamówieniami od klientów, ze szczegółowymi danymi, np. numer zamówienia, dane handlowca, produkty, ich koszt, czy nawet waluta. Jeśli potrzebujesz sprawnie znaleźć konkretne zamówienie, możesz skorzystać z paska wyszukiwania, a jeżeli chcesz wygenerować nowe zamówienie, ofertę lub fakturę, przyciski te znajdziesz górnym pasku zadań. Dzięki temu ułożeniu masz wszystko, czego najbardziej potrzebujesz od razu po wejściu do programu!
Atrakcyjna oferta to klucz do sukcesu, który pomożemy Ci osiągnąć. Dlatego z poziomu ekranu startowego stworzysz ofertę w prosty sposób i wyślesz ją do klienta, a podczas jej tworzenia możesz użyć stale aktualizowanego kalkulatora walutowego, który wspomoże Cię w dokładnym przeliczaniu kwoty oferty. Dzięki opcji Kalendarz, zaplanujesz spotkanie z klientem w celu omówienia oferty, a także zapiszesz wszystkie ważne terminy, o których musisz pamiętać oraz zaplanujesz wszystkie czynności związane z zrealizowaniem zamówienia, aby zawsze być na czas. Dzięki funkcji Komunikaty przepływ informacji pomiędzy Twoimi pracownikami będzie sprawny, ponieważ, gdy jeden z użytkowników wyśle komunikat do innego, ten otrzyma go natychmiast i wyświetli się on na jego stronie głównej. Zakładka ta również gromadzi wszelkie powiadomienia o ewentualnych opóźnieniach, czy innych aktualizacjach. Jest to także pomocne w kwestii generowania przypomnień o zadaniach pozostałych do wykonania dla przypisanych do tego pracowników.
Do obsługi klienta zaliczamy proces sprzedaży, który jest zapewne niezwykle ważny dla Twojej firmy. Nam również zależy na tym, aby Twoje relacje sprzedażowe z kontrahentami były na najwyższym poziomie, dlatego też wprowadziliśmy do naszego CRM moduł „Sprzedaż”, w którym znajdziesz pełną listę zamówień Twoich klientów, listę faktur, listę dostaw i listę produktów do kupienia. Do każdej z tych list możesz dodać nową pozycję, klikając odpowiednią pozycję w górnym pasku menu. W każdej chwili możesz odszukać wybrane przez Ciebie zamówienie, wpisując numer produktu lub część jego opisu, albo możesz też skorzystać z dodatkowych filtrów. Lista zamówień jest szczegółowa, tak samo jak opis produktu – ma to na celu przede wszystkim ułatwienie Ci zlokalizowania pożądanej przez Ciebie pozycji i prawidłowego wyboru towaru do wysyłki dla klienta. Każde zamówienie możesz wyeksportować do pliku Excel lub skorzystać z modułu przesyłki kurierskiej DHL. Masz możliwość ustawienia statusu zamówienie i wysyłania powiadomień do klientów.
Prawidłowe rozliczanie zamówień jest równie istotne w precyzyjnym zarządzaniu przedsiębiorstwem, jak samo tworzenie propozycji dla klientów, czy wysyłka artykułów na czas. W związku z tym przydatny dla Ciebie będzie także moduł wystawiania faktur i zarządzania rachunkami, który pozwala Ci na gromadzenie wszystkich rozliczeń firmowych w jednym miejscu. Wszystkie rachunki możesz także wysłać na maile kontrahentów prosto z naszego programu działającego online.
W tej zakładce znajduje się pełna lista Twoich produktów z ich dokładnymi opisami i aktualnymi cenami. Listę produktów i ich cen możesz w każdej chwili wgrać do systemu z pliku, co sprawia, że oszczędzasz mnóstwo czasu, nie musząc dodawać ich ręcznie. Identyfikację towarów wspomagają ich zdjęcia, które możesz dodać bezpośrednio z komputera. Twoje produkty możesz sprawnie pogrupować, tak, aby jeszcze łatwiej Ci było je odnaleźć, np. grupami mogą być czytniki kodów kreskowych, czy tablety przemysłowe. Twoje produkty możesz opisać, uwzględniając wszystkie specyfikacje, takie jak numer partii, opis produktu w języku polskim i angielskim, producent, grupa, cena, waluta, SM, typ produktu, okres gwarancji oraz informacje o tym, czy produkt jest nadal w Twojej ofercie, czy też został z niej wycofany. Każdy produkt możesz edytować, zduplikować, usunąć, wyeksportować do arkusza Excel lub też dodać do wirtualnego koszyka. W tym module sprawnie dodasz nowy produkt do swojej oferty, który po kliknięciu przycisku „odśwież” pojawi się na liście poniżej menu.
Dostawa do klienta to także część sprzedaży, dlatego również powinno się ją wyszczególnić. Dlatego też powstała zakładka „magazyn”, w której zlecisz dostawę zakupionego produktu, a także zaplanujesz wszystkie procesy z nią związane.Ten moduł jest z pewnością czymś, co wyróżnia nasz system CRM – znajdziesz tutaj możliwość wystawienia dokumentów magazynowych, takich jak PZ, czy WZ oraz raportów magazynowych, które ułatwią Ci analizę potrzeb Twojego magazynu, a także wyznaczanie nowych celów.
Ta zakładka to nic innego, jak zbiór Twoich wszystkich dokumentów – zarówno sprzedażowych, jak i magazynowych. Do dokumentów sprzedażowych zaliczamy faktury VAT i proforma, a do magazynowych PZ, PW, MM, WZ, czy RW. Z poziomu aplikacji je wygenerujesz, a następnie możesz wysłać wybrane do klienta mailem, z poziomu programu CRM online. Znajdują się tutaj także wszelkie dokumenty przychodzące do Twojego przedsiębiorstwa, np. faktury do rozliczenia, które po opłaceniu możesz sprawnie zarchiwizować.
Aby Twoja firma z miesiąca na miesiąc osiągała jeszcze większe zyski, stworzyliśmy w naszym programie do zarządzania firmą zakładkę „Raporty”, która gromadzi wszystkie wygenerowane raporty, pomagające Ci wyciągnąć niezbędne wnioski i tym samym ulepszyć Twoją sprzedaż w przyszłości, a także zoptymalizować działanie przedsiębiorstwa. Na bieżąco też możesz obserwować wszystkie płatności na raportach finansowych, a następnie je ze sobą porównywać. Pomoże Ci to z pewnością z przyspieszeniem procesów w Twojej firmie, co odpłaci się w przyszłości zwiększeniem wydajności firmy.
Warto więc zainwestować w program CRM, który usystematyzuje Twoją firmę, dając Ci w zamian szereg korzyści i będzie kompatybilny z Twoimi potrzebami, które są dla nas najważniejsze.
* Wymagane jest wypełnienie wszystkich pól oznaczonych gwiazdką.
Nie jest łatwo odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ każde przedsiębiorstwo oczekuje od takiego systemu innych funkcji. Warto zatem wybrać oprogramowanie do zarządzania firmą, które będzie w stanie dostosować się do indywidualnych potrzeb firmy. Kolejną ważną rzeczą jest działanie systemu CRM w czasie rzeczywistym, a także możliwość jego obsługi za pomocą strony www na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu zyskamy dostęp do procesów zachodzących w firmie z każdego miejsca na Ziemi.
Skrót CRM oznacza Customer Relationship Management, czyli System Zarządzania Relacjami z Klientami. Do czego służy CRM? Oprócz tego, że, jak sama nazwa wskazuje, jest on przeznaczony do zarządzania relacją z klientem, ma na celu także zarządzanie całym przedsiębiorstwem. Oznacza to, że możesz zarówno stworzyć w nim ofertę dla Twojego klienta i ją wysłać, dodać jego dane i zamówienie do systemu, a także masz możliwość na prowadzenie kalendarza, w którym umieścisz terminy spotkań biznesowych, wystawisz fakturę, czy skorzystasz z listy Twoich produktów. To tylko niektóre z możliwości, które otrzymujesz, wdrażając CRM w swojej firmie. Program CRM można porównać do fundamentu Twojej firmy, na którego podstawie możesz sukcesywnie prowadzić kontakty handlowe z kontrahentami i jednocześnie posiadać wszystkie potrzebne funkcje do utrzymania jak najlepszej organizacji w przedsiębiorstwie.<br/><br/>Podsumowując więc definicję, system CRM to nic innego, niż program, w którym możesz zgromadzić wszystkie dane i funkcje potrzebne Ci do codziennego prowadzenia firmy. Możesz również możesz generować oferty dla Twoich klientów, czy przechowywać wszystkie informacje o ich zamówieniach, co daje Ci podstawę pewności, że wszystkie zlecenia zostaną wykonane. Wszystko, co wprowadzisz do programu w nim zostaje, dlatego nie musisz się zamartwiać, że dokument sprzed dwóch lat, którego akurat potrzebujesz, zaginie. Z programem HDF CRM jesteś zawsze na bieżąco ze wszystkim, co się dzieje w Twojej firmie, a szczególnie ułatwia to dostęp do programu w trybie online.
Nasze systemy są projektowane na zamówienie, dlatego cena programu CRM dla każdej firmy jest ustalana indywidualnie, na podstawie jej wszystkich potrzeb i celów, jakie chce osiągnąć. Na cenę ma wpływ również wielkość przedsiębiorstwa, ponieważ im większe przedsiębiorstwo, tym większa liczba użytkowników systemu. Największe oddziaływanie ma jednak funkcjonalność, jakiej oczekujemy od CRM. Im więcej spersonalizowanych funkcji, odstających od standardowej wersji, tym dłuższy proces projektowania programu. Warto jednak zainwestować w dostosowany system zarządzanie przedsiębiorstwem i relacjami z klientami, ponieważ jest on inwestycją na długie lata i zwiększa on jeszcze bardziej wydajność pracowników, którym jest wtedy o wiele łatwiej wykonywać wiele czynności pracowniczych. Jeśli nie wiesz, czy standardowa i jednocześnie uniwersalna wersja systemu jest wystarczająco dopasowana do potrzeb Twojej firmy, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem [email protected], abyśmy mogli wspólnie znaleźć dla Ciebie rozwiązanie na miarę Twojego biznesu.
Wdrożenie systemu CRM online odbywa się szybko i sprawnie, przy udziale wykwalifikowanych specjalistów firmy HDF Software. Nasi informatycy w sposób zdalny skonfigurują Twoją bazę produktów, dokumentów, klientów, zamówień, dostawców czy faktur i połączą wszystkie moduły w całość, dzięki czemu zyskasz dostęp do wszystkich niezbędnych informacji w jednym systemie. Dodatkowo możemy wyposażyć oprogramowanie CRM w takie funkcje jakich potrzebujesz.
Zalet oprogramowania do zarządzania firmą jest niezliczenie wiele ze względu na ogromną liczbę funkcji, jakie oferuje ten CRM. W każdej chwili można dzięki niemu stworzyć notatkę dotyczącą rozmowy z Klientem, która zostanie zapamiętana w systemie. Dodatkowo kalkulator walutowy pozwoli szybko i bezbłędnie przeliczyć dowolną kwotę, moduł do fakturowania pozwoli na wystawienie faktur, a część magazynowa umożliwi generowanie dokumentów PZ, WZ i raportów.