HDF Inwentaryzacja - zarządzanie aktywami trwałymi przedsiębiorstwa: środkami trwałymi, niskocennymi, niematerialnymi i prawnymi
          pl   en

HDF Inwentaryzacja 6.0

Kompleksowy program do zarządzania aktywami trwałymi przedsiębiorstwa

  • Ewidencja środków trwałych
  • Amortyzacja środków trwałych
  • Inwentaryzacja środków trwałych

Głównym zadaniem aplikacji jest usprawnianie procesu ewidencji, naliczania amortyzacji oraz inwentaryzacji.

  • HDF Inwentaryzacja umożliwia zarządzanie aktywami trwałymi przedsiębiorstwa: środkami trwałymi, niskocennymi, niematerialnymi i prawnymi.
  • Program umożliwia także generowanie raportów i zestawień z przeprowadzonych czynności oraz drukowanie etykiet dla środktów trwałych lub lokalizacji. 

HDF Inwentaryzacja jest nowoczesnym, wielostanowiskowym programem komputerowym, który został stworzony przy uwzględnieniu obowiązujących norm prawnych. Do zalet aplikacji, istotnych w codziennym użytkowaniu, należy przejrzysty i intuicyjny interfejs, dzięki któremu program jest łatwy w obsłudze.

Zestaw do inwentaryzacji w Twojej firmie
W celu usprawnienia procesu inwentaryzacji, przygotowaliśmy zestaw składający się z oprogramowania i specjalistycznych urządzeń:

  • Program HDF Inwentaryzacja 6.0.
  • Drukarka etykiet  - wydruk bezpośrednio z programu do inwentaryzacji.
  • Przenośny terminal (z wbudowanym czytnikiem kodów kreskowych).
  • Zestaw etykiet samoprzylepnych. Czytaj więcej>

Nowości w wersji HDF Inwentaryzacja 6.0
W odpowiedzi na duże zainteresowanie ze strony naszych Klientów uzupełniliśmy aplikację o dodatkową funkcję „wspólny słownik zamówień”.

  • Wspólny słownik zamówień ma na celu standaryzację pozycji stosowanych przy opisywaniu przedmiotów zamówień przez instytucje i podmioty gospodarcze oraz jednoznaczne określenie przedmiotu zamówienia.

Program HDF Inwentaryzacja dostępny jest w naszej ofercie od czerwca 2009 jest stale rozwijany według sugesti i potrzeb naszych klientów. Czytaj więcej>

Sprawdź ile możesz zaoszczędzić?

Ograniczenie ilości osób oddelegowanych do przeprowadzenia inwentaryzacji

Liczba środków trwałych: Liczba osób:



Potrzebują Państwo około godzin na przeprowadzenie inwentaryzacji
+ 1 dzień na przepisanie zebranych danych do komputera
+ 1 dzień na przygotowanie raportu z inwentaryzacji
+ 1 dzień na rozliczenie Inwentaryzacji


Dzięki aplikacji HDF Inwentaryzacja cały proces inwentaryzacji będzie trwał:
godzin
+ Automatycznie tworzone są raporty i zestawienia
 

Dostosuj HDF Inwentaryzacja 6.0 do swojego biznesu

HDF Inwentaryzacja 6.0 jest stale rozwijany przez zespół programistów firmy HDF Polska. Jego elastyczna formuła pozwala na dopasowanie oprogramowania do indywidualnych potrzeb Zamawiającego.
Program może zostać wzbogacony o unikalne moduły i funkcje, które najlepiej odpowiadają wymaganiom Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz wielowymiarowy program, całkowicie dostosowany do Twojego biznesu.
W każdej chwili istnieje możliwość uzupełnienia struktury aplikacji o dodatkowe komponenty.

Skontaktuj się z naszym działem handlowym w celu omówienia szczegółów związanych z dostosowaniem systemu HDF Inwentaryzacja 6.0 do wymagań Twojej firmy tel. +48 71 71 65 301.

Zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza, w celu uzyskania wyceny wdrożenia.

Nazwa firmy:
Imię i nazwisko:
Adres e-mail: (*)
Telefon kontaktowy:
-
Dodatkowy opis:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od HDF Polska Sp. z o.o. (*)

Pole wymagane (*).


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art.14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiegoi Rady (UE) 2016/679 dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) HDF POLSKA sp. z o.o. informuje, że:
 
  • każdy uczestnik  posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,  
  • każdy uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza przepisy RODO lub inne dotyczące ochrony danych osobowych;
  • dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zgłoszenia z formularza kontaktowego
  • administratorem danych osobowych jest HDF POLSKA SP. Z O.O.
  • dane kontaktowe inspektora ochrony danych w KIR to: IOD@kir.pl;

AX: