Programy serwisowe Datalogic Ease-of-Care gwarantują Ci jak najlepszą jakość naprawy, aby zapewnić działanie urządzeń z maksymalną wydajnością, wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne.
gwarantuje reakcję na zgłoszenie w ciągu 2 dni roboczych (z wyłączeniem czasu przesyłki)* i zapewnia naprawę uszkodzeń wynikających z codziennego użytkowania urządzenia oraz uszkodzeń spowodowanych przypadkowego. W ramach planu serwisowego uwzględniona jest naprawa, oryginalne części fabryczne i wybrane aktualizacje. Klienci otrzymują również oprogramowanie Wavelink Avalanche i Terminal Emulation, służące do zarządzania komputerami mobilnym. Plusem jest także opłacanie przez Datalogic kosztów przesyłki w obie strony **. Długość planu serwisowego wynosi 3 i 5 lat, z możliwością przedłużenia.
* W niektórych regionach do 5 dni roboczych
zapewnia klientom naprawę urządzeń w ciągu 5 dni roboczych, wyłączając czas transportu. Plan obejmuje naprawę uszkodzeń spowodowanych w trakcie codziennego użytkowania i uszkodzeń spowodowanych przypadkowo. W ramach planu zapewnione są oryginalne części fabryczne, wybrane aktualizacje oprogramowania oraz wsparcie oprogramowaniem Wavelink Avalanche i Terminal Emulation do zarządzania komputerami mobilnymi. Datalogic pokrywa koszt wysyłki urządzenia do klienta, po jego naprawie. Długość trwania kontraktu wynosi 3 i 5 lat z możliwością jego przedłużenia.
zapewnia wymianę produktu już następnego dnia. Plan gwarantuje dostępność części zamiennych Datalogic i obejmuje ochronę urządzenia zarówno przed normalnym zużyciem, jak i przypadkowymi uszkodzeniem. W ramach planu producent zapewnia oryginalne części fabryczne i wybrane aktualizacje oprogramowania. Serwis zapewnia też oprogramowanie Wavelink Avalanche do zarządzania komputerami mobilnymi oraz jego konserwację. Datalogic opłaca wysyłkę w obie strony, co pozwala na generowanie oszczędności. Długość trwania kontraktu wynosi 3 i 5 lat, z możliwością jego przedłużenia.
to plan, który ma na celu utrzymanie urządzenia w jak najlepszym stanie, poprzez dwie, kontrolne wizyty rocznie.
Oprócz tego, w ofercie są dostępne zaplanowane wizyty serwisowe. Serwisanci przeprowadzają konieczne czynności konserwacyjne i naprawiają urządzenie oraz przywracają konfigurację systemu do odpowiednich ustawień. Po wizycie klient otrzymuje certyfikowane oświadczenie o stanie technicznym urządzenia.
Pracownicy Datalogic zapewniają stale aktualizowaną wiedzę techniczną (know-how), która dotyczy zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Dlatego w ramach planu przeprowadzane są też szkolenia wewnętrzne dla personelu technicznego. Szkolenia te obejmują zarówno drobne czynności konserwacyjne i naprawcze, jak i poprawne przywracanie konfiguracji systemu. Długość trwania kontraktu wynosi 1 rok.