Honeywell to renomowany producent i dostawca zaawansowanego sprzętu technologicznego. Wiedząc, jak istotne jest niezawodne funkcjonowanie Twojego sprzętu, Honeywell oferuje usługi serwisowe o najwyższej jakości, które umożliwiają Ci utrzymanie sprzętu w optymalnej kondycji i maksymalizację jego efektywności.
kontrakt Platinum Support oferuje 2-dniową naprawę urządzenia lub wymiana na nowe. Kontrakt ten obejmuje szeroki zakres usług, w tym naprawę i wymianę uszkodzonych części, dostęp do części zamiennych, wymianę akcesoriów i odświeżanie baterii. Dodatkowo, plan zapewnia zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi drukarek, wsparcie techniczne oraz usługę Android Service.
umożliwia elastyczne dostosowanie umowy serwisowej do Twoich indywidualnych potrzeb. Plan trwa 3 lub 5 lat, z możliwością przedłużenia*. Gold Maintenance Service gwarantuje czyszczenie i konserwację urządzenia, wsparcie telefoniczne, a także możliwość złożenia wniosku o autoryzację zwrotu w formie online. Zapewnia również możliwość wyboru dodatkowych opcji serwisu z listy, aby spersonalizować wsparcie techniczne (Nie wszystkie aktualizacje są dostępne we wszystkich regionach).
Dodatkowe opcje serwisu:
*Warunki ochrony muszą zostać zakupione w ciągu 90 dni od daty zakupu urządzenia.
umożliwia ekonomiczną naprawę urządzenia, w tym naprawę awarii części urządzenia. Kontrakt można przedłużyć maksymalnie o 2 lata, z zachowaniem stałej ceny usługi*. Plan zawiera również czyszczenie i konserwację urządzenia, wsparcie telefoniczne, zgłaszanie prośby o autoryzację zwrotu online i dostęp do historii serwisowej.
*Warunki ochrony muszą zostać zakupione w ciągu 90 dni od daty zakupu urządzenia.