System oceny zgodności umożliwi Ci skontrolowanie zamówienia przed wysłaniem go do klienta, a także rozwiąże problem zwrotów i reklamacji wynikających z nieprawidłowego kompletowania zamówień.
Przed wysłaniem zamówienia do klienta pracownik umieszcza skompletowane zamówienie w strefie kontroli, a następnie skanuje kody kreskowe z zamówienia przy pomocy czytnika. Zeskanowane kody są przesyłane do systemu, który traktuje pozyskane w ten sposób dane jako dane wzorcowe. Następnie rozpoczyna się proces automatycznego skanowania kodów kreskowych z etykiet na produktach znajdujących się w strefie kontroli. Uzyskane w trakcie skanowania dane są również przesyłane do systemu, który porównuje je z danymi z zamówienia.
Wdrożenie systemu oceny zgodności towarów z zamówieniem u Klienta rozwiązało problem zwrotów i reklamacji wynikających z nieprawidłowego kompletowania zamówień. System pozwala zweryfikować zgodność towarów w strefie kontroli z towarami faktycznie zamówionymi przez klienta w zakresie rodzaju i ilości towarów, a także braków w zamówieniu i towarów, które znalazły się w strefie kontroli, chociaż nie widniały na zamówieniu. O wystąpieniu nieprawidłowości w przygotowywanym do wysyłki zamówieniu pracownik jest informowany odpowiednim komunikatem wyświetlanym na ekranie terminala mobilnego z czytnikiem kodów.
Więcej o systemie oceny zgodności wyrobów z zamówieniem przeczytaj TUTAJ